Toekomst bestendig platform
Onze innovatieve platformen zijn future-proof, alle mogelijk koppelingen zijn mogelijk betreft openen van klanten kaarten bij aannemen van een gesprek tot rapportage van het aantal wachtende klanten.
Flexibel schakelen + filters
Met Flexibel Schakelen kan je de eindbestemming van je telefoonnummer direct aanpassen vanaf je computer. Doorschakelen naar je eigen mobiele telefoon of een andere vaste telefoon, is binnen enkele seconden geregeld.
Belgroepen, fallback en gespreksvalidatie
Wil je dat er meerdere telefoons overgaan als een gesprek binnenkomt? Of wil je dat eerst nummer A en dan nummer B wordt gebeld? Eenvoudig in te stellen met belgroepen en routeringen via mijn.edotel.nl
Automatische openingstijden
Een keuzemenu wordt voornamelijk gebruikt binnen grotere organisaties. Verbonden heeft een eenvoudig te bedienen module waarmee je snel en simpel online je eigen keuzemenu kunt inrichten.
Conference call / Telefonisch vergaderen
Eenvoudig telefonisch vergaderen met je collega's of externen? Gebruik de module Telefonische Vergaderen. Een corporate functie voor een MKB prijs.
Automatische Gespreksopname
Gespreksopname kan voor zowel inkomende- als uitgaande gesprekken ingeschakeld worden. Ook is deze module per individuele medewerker mogelijk.
Online beheer + gespreksdetails
Bij EdoTel kun je zelf online al je diensten realtime wijzigen, verwijderen en toevoegen via onze eenvoudige interface. Gratis en voor niets! Ook kan je gespreks- of factuurdetails bekijken.
Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen enkel probleem. Voicemailberichten worden als .WAV-bestand doorgestuurd naar jouw e-mailadres. Zo zijn je voicemails gemakkelijk gratis terug te luisteren via je PC en heb je altijd een backup.
"Welkom bij uw bedrijfsnaam", "U wordt doorverbonden met de regio Leiden" of "Voor spoed kunt u bellen met nummer 071-1234567". Bij EdoTel kan je gemakkelijk een melding toevoegen aan je nummer.
Erg druk op de lijn? Je kan je klanten niet direct te woord staan? Hiervoor is er de wachtrij oftewel queue-module. De klant staat keurig in de wacht tot er een medewerker beschikbaar is. Deze module is zowel in combinatie met VoIP als met vaste en mobiele eindbestemmingen te gebruiken.